مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی | بلاگ

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مراحل جرم گیری لباسشویی

 خدماتسرعت در   نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد  ارائه خدماتهزینه های منصفانههزینه های منصفانهتعمیرکار لباسشوییچرا جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی مورد نیاز میباشد؟جرم و یا این که رسوب ساخت‌و‌ساز گردیده در باطن لباسشویی شما به گذر زمان مجال و بعداز بارها شستشو در باطن دیگ و یا این که باطن لاستیک به دور درب به وجود میاید. اما در صورتیکه هر دو ماه یکبار رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی را ایفا دهید، این واقعه روی نخواهد بخشید.
علاوه بر جرم و رسوب تولید گردیده در باطن لباسشویی شما، باکتری ها و قارچ ها نیز ساخت می گردند. این فرمان می‌تواند به بروز بیماری های پوستی در اشخاص حساس، خطاها بهداشتی و نیز بیماری خردسالان و نوزادان بیانجامد. به این ترتیب از اهمیت ویژه ای شامل است. درنهایت رسوب و جرم ماشین لباسشویی شما بر کارکرد درست آن مفید بوده و افت کوشش دستگاه را پیرو داراست.
مقاله پیشنهادی کاراباما: طریق به کار گیری از جاپودری ماشین لباسشویی
علامت هایی که فرصت جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی را استحضار می‌دهندباقی ماندن کثیفی و آلودگی های البسه شما در باطن لباسشویی، موجب ساخت‌و‌ساز و نشر اشکال باکتری و قارچ های بیماری زا در لباسشویی میگردد. به همین عامل، درین مواقع بوی بدی از درون لباسشویی به مشام خواهد رسید. افزون بر آن، همت و تلاش لباسشویی شما کاهش پیدا کرده و لباسهای کثیفی که در لباسشویی انداخته میشوند، همچون قبلی به طور کامل منزه نخواهند شد و اصطلاحا ناپاک مرده می گردند. اینها برخی از علامت هایی میباشد که شما‌را از رسوب و جرم درون لباسشویی مطلع ساخته و جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی را ضروری می‌سازند. البته سفارش می شود که اذن ندهید فعالیت به اینجا کشیده گردیده و کار جرم گیری لباسشویی خویش را هر دوماه یکبار و حتی هر ماه ایفا دهید.
روند جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی با محلول خانگیبرای جرم گیری ماشین لباسشویی خویش میتوانید از دو راه و روش مبادرت فرمایید. در آغاز نحوه نخستین که به یاری جوش شیرین، سرکه و آب داغ اعمال می‌گیرد را توضیح میدهیم. این مواد به راحتی در دسترس شما بوده و در بخش اعظمی از منازل پیدا میگردند.نخست پاره ای جوش شیرین و آب به اندازه یک واحد اندازه گیری از هر یک را باطن دیگ خالی لباسشویی ریخته و آنگاه به اندازه دو واحداندازه گیری سرکه اضافه می‌کنیم. بعد از آن با گزینش اپلیکیشن معمول لباسشویی اذن می‌دهیم تا سیکل شستشو اعمال گردد. بعداز نقطه پايان اپ لباسشویی درب آن را گشوده کرده و به یاری یک اسفنج دیگ و دیواره های آن را منزه میکنیم. همینطور با اسفنج لاستیک بدور درب ماشین را نیز منزه می‌کنیم تا باکتری ها وقارچ هایی که احتمالا در آنجا باقی‌مانده اند را از دربین ببریم. با اینکار جرم گیری و رسوب زدایی درون لباسشویی و لاستیک بدور درب به خیر اعمال میگردد.
مقاله پیشنهادی کاراباما: طریق پاک کردن ماشین لباسشویی
میتوانید برای حاصل بهتر و در شکل داشتن اگاهی از چگونگی مفتوح کردن لاستیک درب لباسشویی از بدنه، آن را گشوده کرده و به نیکی بشویید و اذن دهید تا کم آب گردد. اضافه بر آن میتوانید محیط جاپودری را نیز از لباسشویی جداگانه کرده و آن را نیز تماما بشورید. می‌توانید برای اینکارها از دفترچه راهنمای لباسشویی خویش امداد بگیرید.
پودر و قرص جرم گیری ماشین لباسشوییجرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی به یاری قرص و پودر جرم گیرشیوه دیگری که می قدرت برای رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی استعمال شود، به عمل بردن قرص جرم گیری لباسشویی و یا این که پودر جرم گیری لباسشویی میباشد. این مواد را میتوانید در بخش اعظمی از دکان ها تهیه و تنظیم نمایید. به کارگیری از قرص جرم گیر سریعتر بوده و خواص ضد رایحه، ضد باکتریال و ضد قارچ نیز دارااست و به همین برهان بسیار کارآمد میباشد. به خصوص برای بعضا برندهای لباسشویی همانند ال جی و BOSCH که قرص و پودر اختصاصی به خویش نیز دارا هستند.
به آسانی و با قرار دادن یکی قرص در باطن دیگ خالی لباسشویی و یا این که استعمال از واحد سنجش سفارش گردیده از پودر جرم گیر و آنگاه تعیین یک اپلیکیشن شستشوی معمولی با مرتبه آب حدود 60 جايگاه، روند رسوب زدایی و جرم گیری لباسشویی را شروع نمائید. درنهایت درب لباسشویی را گشوده گذارده تا کم آب گردد و به یاری اسفنج به پاک کردم لاستیک درب نیز بپردازید.
مقاله پیشنهادی کاراباما: نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی
نکاتی برای جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشوییبعداز اتمام هر سیکل شستشو سریعا لباسها را از درون لباسشویی بیرون نمائید و اذن ندهید بازه متعددی آنجا باقی بمانند.بعد از اتمام شستشوی لباسها مورد نیاز میباشد تا درب لباسشویی را گشوده بگذارید. اینکار موجب گردش جریان هوا و کم آب شدن درون دیگ لباسشویی و همینطور آب های گیر کرده در لابلای لاستیک درب می گردد و از پرورش باکتری و قارچ و نیز ساخت‌و‌ساز بوی نامطبوی در باطن لباسشویی پرهیز می نماید.بر اثر سپری شد مجال و باقی ماندن ذرات پودر در درون محیط جاپودری، ظواهر این نصیب عوض شده و بوی نامناسبی به گذر زمان در آن به وجود می‌آید. لذا نظافت کردن آراسته محیط جاپودری به امداد یک فرچه یا این که اسفنج قادر است بسیار امداد کننده باشد.درین مقاله با شیوه جرم گیری لباسشویی و رسوب زدایی آن آشنا شدیم. چنانچه که خویش حاذق به اینکار نیستید، م

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 150 تاريخ : شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 12:04

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

 

شیوه به کارگیری از ماشین لباسشویی
ماشین های شستشو فوق العاده شل و با کاربرد اثاثیه خانگی می‌باشند.    نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  در صورتی‌که مبتدی می‌باشید یا این که برای اولی توشه سرگرم جاری ساختن شغل های گوناگون لباسشویی خویش میباشید ، نترسید. به راحتی میتوانید عمل با ماشین لباسشویی را بیاموزید ، خاطر بگیرید که کدام مواد شستشو و قابل انعطاف کننده برای کدام نوع از جامه ها میباشد و ازخراب شدن یا این که تغییر و تحول رنگ خرقه های شما دوری می نماید.
برچسب ها را برای شیوه نامه ویژه شستشو ارزیابی نمائید. بیشتر جامه ها قابل شستشوی با ماشین می باشند ، البته مدام برای ارشاد های بیشتر برچسب ها را محاسبه فرمائید. چنانچه از آب گرم برای شستشو استعمال میکنید ممکن میباشد بعضی جامه ها کوچک شوند. برخی ممکن میباشد بتوانند سپید کنندگی را در دست گرفتن نمایند و بعضا دیگر خیر. و بعضا از خرقه ها را نمی اقتدار در دستگاه شستشو قرار بخشید ، مانند پارچه هایی که از مال ابریشم و یا این که نازکی خاصی می باشند. مدام برچسب را با تمرکز ارزیابی فرمایید.

جامه هایی را که برچسب آن تنها "شستشوبا دست" یا این که "صرفا نظافت کردن " میباشد ، کنار بگذارید.
در بیشتر تی شرت ها ، برچسب های حفظ از خرقه در نصیب سمت چپ بلیز یا این که باطن حوزه‌ گردن جای‌دارد.
در اکثر شلوارها ، برچسب های حفظ از خرقه در بخش داخلی پشت شلوار جای‌دارد.

بیشتر بخوانید: "Ecobubble" چه‌گونه عمل می نماید

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت: 16:23

عدم به کارگیری از آب داغ در لباسشویی

عدم به کارگیری از آب داغ در لباسشویی

به کار گیری از   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  و دمای آب مطلوب، ترفندی بی آلایش برای حفظ از ماشین لباسشویی میباشد. داغی بیشتراز حد آب برای شستشوی جامه ها مطلوب وجود ندارد و به قدمت اثرگذار دستگاه نیز جراحت می‌زند. بخش اعظمی از اشخاص برای میکروب کشی و رفع آلودگی ها از حرارت بسیار بالای آب برای شستشوی جامه به کار گیری می نمایند که‌این فعالیت به هیچ وجه سفارش نمیشود. بهتر میباشد برای شستشوی جامه از آب گرم مصرف شود و با تمیز کاری و منزه نگاه داشتن دستگاه بازدارنده از بروز آلودگی در آن شد. دمای بسیار بالای آب موجب از دربین رفتن بافت پارچه و رنگ آن می گردد و قطعات غیر فلزی ماشین لباسشویی را نیز حاد می نماید.

نکات حفظ از ماشین لباسشوییاصول درست حفظ از ماشین لباسشویی

مراقبت از ماشین لباسشویی و وسعت جامه

همگی لباسشویی های فرنگی و داخلی اقتدار شستشوی خرقه با وسعت مشخصی را دارا‌هستند. معمولا در کاتالوگ دستگاه، این اندازه درج شده میباشد. به عنوان مثال لباسشویی ۵ کیلویی قدرت شستن ۷ کیلو خرقه را در یک نرم افزار شستشو ندارد. انباشت بیشتراز حد خرقه در لباسشویی به دستگاه فشار وارد کرده و از قدمت اثر گذار این وسیله برقی می کاهد. افزون بر آن خرقه های زیاد به خیر و خوبی شسته نخواهد شد و ماده های شوینده را در خویش نگاه میدارد. و خوب آبکشی نمی‌شود. ماده شوینده مانده روی جامه موجب آلرژی پوستی گردیده و مشکلاتی را به یاور دارااست. مدام مقداری کمتر از حداکثر ظرفیت، جامه در محیط شستشو بریزید و از شوینده استاندارد برای پاک کردن جامه ها به کارگیری نمائید. برای مراقبت از ماشین لباسشویی سفارش های نام برده را بدون شوخی بگیرید.

شستشوی جامه در ماشین لباسشویی

برای بیرون کردن جامه های شسته گردیده از لباسشویی فقط ۳۰ دقیقه مجال دارید. بعداز این زمان احتمال ساخت‌و‌ساز قارچ و کپک روی جامه های شسته گردیده و محیط اساسی دستگاه بسیار زیاد میباشد. برای محافظت از ماشین لباسشویی رعایت همین نکات معمولی را بدون شوخی بگیرید. بخ محض اتمام نرم افزار شستشوی جامه، مبادرت به بیرون کردن خرقه ها ار دستگاه نمائید. بهتر میباشد از کم آب کن ماشین لباسشویی برای کم آب کردن بدون نقص خرقه ها به کارگیری نکنید. دمای بالای کم آب کن قدمت قطعات داخلی ماشین لباسشویی را معدود می نماید.

گذاشتن وسایل سنگین روی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اکثر وقت ها در آشپزخانه جای دارد. گهگاه چشم گردیده که کاسه و ظروف یا این که اسباب آشپزخانه روی لباسشویی قرار می‌گیرد. اگرچه این دستگاه، گرانقدر و سنگین میباشد البته برای تحمل توشه سنگین ساخته نشده میباشد. برای حفظ از ماشین لباسشویی قطعا از قرار دادن وسایل سنگین روی آن دوری کنید. برای حفظ بهتر از کابینت منحصر لباسشویی به کارگیری نمایید. از کابینت ساز بخواهید یک کاغذ حفظ کننده برای روی ماشین لباسشویی به کار گیری نماید. براین اساس قابلیت به کار گیری از فضای روی لباسشویی فارغ از جراحت به دستگاه هم وجود دارااست.

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1400 ساعت: 16:21

نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی

نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی

همان طور که اشاره کردیم،   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد کارداران زیادی منجر کپک زدن واشر پلاستیکی ماشین لباسشویی میشوند. ولی با این درحال حاضر، طرز‌های مختلفی هم برای حل این نقص‌ وجود داراست که در‌پی به آن اشاره خوا هیم کرد.

اسباب و اثاث موردنیاز برای پاک کردن لاستیک ماشین لباسشویی

جوش شیرین

سرکه سپید یا این که آب ژاور

یک دست منزه

ریکا

۱- در اولی مرحله، برای از دربین بردن کپک به دور لاستیک ماشین لباسشویی می بایست دستگاه را پر‌نور کرده و بگذارید چندبار مراحل شستشو را اجرا دهد. اعتنا نمائید که درین پروسه‌‌های شستشو، دستگاه بایستی خالی از هرگونه جامه و دمای چرخه نیز، نزدیک به ۹۰ جايگاه سانتی گراد باشد.

۲- محیط پودر ماشین لباسشویی را گشوده نمائید و دو فنجان سرکه، یک چهارم فنجان جوش شیرین و یک چهارم فنجان آب در آن بریزید.

۳- درصورتی که تصمیم گرفتید به مکان سرکه، از وایتکس استعمال نمائید معیار مواد یه خرده عوض شده و بایستی اینبار یک فنجان آب ژاور و یک فنجان جوش شیرین به آب اضافه نمائید.

۴- علاوه بر مواد بیان شده، می بایست کمی جوش شیرین هم، روی لاستیک ماشین لباسشویی بپاشید.

۵- هم اکنون ماشین را پر‌نور کرده و بگذارید دستگاه فارغ از خرقه و با مواد نقل شده مراحل شستشو را شروع نماید.

برای از در بین بردن کپک به دور لاستیک ماشین لباسشویی هم، می توانید از جوش شیرین و سرکه به کار گیری نمائید

بعداز اتمام چرخه‌های شستشو، درب دستگاه را گشوده بگذارید تا داخل آن تماما کم آب خواهد شد و هوا بخورد. در‌حالتی که درب را ملاحظه کنید، رطوبت داخل دستگاه ما‌نده و مجدد سبب رویش کپک و باکتری شود.

با به کارگیری از یک حوله منزه، واشر لاستیکی ماشین را کم آب نمایید تا هیچ رطوبتی داخل این نصیب باقی نماند. حال یه خرده ریکا در آب گرم حل فرمایید، و با یاری یک حوله لطیف آن را به بدنه دستگاه بکشید. فعلا مجال خیر میباشد که علاوه بر ضدعفونی کردن دیگ ماشین، بدنه بیرونی آن را نیز پاک فرمایید.

جوش شیرین، یک طرز عالی برای از در میان بردن بوی بد ماشین لباسشویی میباشد. در کنار آن سفید کننده یا این که سفیدکننده هم قادر است بسیار موءثر باشد. ولی در حالتی‌که دوست ندارید از این دو ماده، برای از فی مابین بردن کپک به دور لاستیک ماشین لباسشویی به کارگیری فرمائید، محلول‌های دیگری نیز وجود دارا هستند که به شما امداد نمایند.

برای از در بین بردن کپک، می توانید از یکسری منزه کننده خانگی که به دنبال خوا‌هیم اظهار‌کرد به کارگیری نمایید.

دو فنجان آب

یک چهارم فنجان آب لیمو طبیعی

یک دوم فنجان سرکه سپید

مواد نقل شده را، با یکدیگر ادغام کرده و در یک بطری اسپری بریزید. دستکش به دست نمائید و ماسک بزنید، حال بطری اسپری را برداشته و محلول را روی پلاستیک بپاشید. بگذارید محلول برای یکسری دقیقه، روی کپک باقی بماند آن گاه با یاری یک مسواک به آرامی کپک‌ها را پاک فرمائید. اکنون برای اینکه بوی محلول خانگی از دستگاه برود می بایست بگذارید، ماشین لباسشویی چرخه شستشو را فارغ از خرقه شروع نماید.

رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی

یکی خطاها رایجی که، در هنگام به کار گیری از ماشین لباسشویی پیش می آید استشمام بوی بد از دور و اطراف آن میباشد. پیچیدن بوی فاضلاب ماشین لباسشویی در منزل، بسیار آزار دهنده میباشد. عدم خدمت به موقع، کم آب نکردن لاستیک، بستن درب و مرطوب ماندن دیگ، کم آب شدن صابون خانگی و چربی‌ها و بیرون نکردن به موقع خرقه‌ها به عنوان مثال عواملی میباشند که سبب به بوی بد در دستگاه می گردند.

در حالتی‌که در پی راهی برای رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی می‌باشید، به‌دنبال به شما روشی را معرفی خوا‌هیم کرد.

↵ در او‌لین گام می بایست، شلنگ تخلیه دستگاه را که در پشت ماشین قرار گرفته و متصل به لوله فاضلاب میباشد را با احتیاط بردارید. آب ما‌نده داخل لوله را خالی کرده و آنگاه یه خرده آب جوش باطن لوله بریزید. آب جوش، کلیه چربی‌های کم آب گردیده، پرز خرقه‌ها و اثرات ماده شوینده را از دربین میبرد.

↵ گهگاه نقص‌ از لوله تخلیه وجود ندارد و این گرفتگی در لوله فاضلاب میباشد که، سبب ساز بوی بد دستگاه گردیده‌است.

↵ شما میتوانید با ریختن پاره ای ریکا داخل لوله این ایراد را حل نمائید.

↵ پس از ریکا، مجدد بایستی آب گرم داخل لوله فاضلاب بریزید.

این روند منجر از میان رفتن چربی‌های باطن لوله‌های فاضلاب می‌گردد. در حالتی که موردها بیان شده را به عمل گرفتید ولی هنوز، بوی فاضلاب ماشین لباسشویی رفع نشده بایستی از یک تعمیرکار برای این فرآیند یاری بگیرید.

بهتر میباشد برای رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی، از یک دارای تخصص یاری بگیرید

 

مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد,...
ما را در سایت مرجع مقالات کاربردی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دنبال می کنید

نویسنده : hamed بازدید : 159 تاريخ : شنبه 7 فروردين 1400 ساعت: 17:53